LET OP! Door grote drukte kan de bezorging van uw pakket langer duren.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling op tijd naar u te verzenden. Echter zijn wij bij de uiteindelijke aflevering van uw bestelling afhankelijk van onze verzendpartners. Gezien de landelijke drukte bij de betreffende partners, kunnen wij momenteel een tijdige bezorging niet garanderen. Uiteraard kunt u ons te allen tijde per e-mail, chat en telefoon bereiken, zodat wij de status van uw bestelling kunnen nagaan.

Bij Fix Plus Nederland volgen wij het advies van zowel het RIVM als het kabinet. Zodoende hebben wij extra maatregelen genomen om de veiligheid en de gezondheid van onze klanten, collega's en partners te waarborgen. Op deze pagina houden wij u zo goed mogelijk op de hoogte van alle genomen maatregelen en de eventuele gevolgen die dit heeft op onze dienstverlening.

Naar aanleiding van de laatste persconferentie vragen wij klanten om niet meer bij ons op kantoor te komen. Uw bestelling afhalen kan eventueel contactloos en uitsluitend onder de volgende voorwaarden:

 
  • Zorg dat u vooraf uw bestelling heeft geplaatst én betaald.
  • Uw bestelling kunt u enkel afhalen op een specifiek, vooraf afgesproken, tijdstip.
 

Logischerwijs heeft de sterke voorkeur dat bestellingen zo veel mogelijk worden geplaatst via onze webwinkel, waarna deze per post naar u kunnen worden verzonden.

Veelgestelde vragen 

Kan ik gewoon blijven bestellen?
Ja, u kunt gewoon uw bestellingen blijven plaatsen. Wij hebben voorlopig voldoende capaciteit om uw orders te verwerken.

 

Verwachten jullie problemen met de voorraad?
Wij hebben een groot magazijn met veel artikelen. De actuele voorraadstatus kunt u vinden bij alle artikelen. Indien een artikel niet voorradig is, hebben wij vaak een alternatief. Tevens hebben wij goede afspraken met onze leveranciers. 

Echter zijn wij gedeeltelijk afhankelijk van onze leveranciers, voor wie wij momenteel geen inschatting kunnen maken.

 

Kan ik mijn bestelling nog steeds komen afhalen? 
Dit kan onder strikte voorwaarden. Een bestelling dient vooraf geplaatst én betaald te zijn en tevens kan een bestelling enkel worden afgehaald op een specifiek tijdstip.

 

Is er sprake van langere levertijden?
Wij doen ons uiterste best om orders die voor 16:00 zijn geplaatst, vandaag nog te verzenden. Echter kunnen wij momenteel niet garanderen dat alle afgegeven orders direct door onze verzendpartners worden aangenomen. Door de extreme drukte bij onze verzendpartners kan uw pakket daarnaast langer onderweg zijn.

Wegens de drukte kan het zijn dat uw pakket via DPD wordt verstuurd.

Verzending Feestdagen

Tijdens de aankomende feestdagen zullen aangepaste aanlever- en bezorgdagen gelden. PostNL hanteert gedurende de laatste week van december de volgende richtlijnen:

 

Verzending binnen Nederland

  • Aanleverdatum 24/12 = bezorgdatum 28/12
  • Aanleverdatum 30/12 = bezorgdatum 31/12 (*er wordt tot 18:00 bezorgd)
  • Aanleverdatum 31/12 = bezorgdatum 02/01
  • Eerste Kerstdag is PostNL gesloten.
  • Tweede Kerstdag is PostNL gesloten.
  • Nieuwjaarsdag is PostNL gesloten.
 

Verzending naar België

  • Aanleverdatum 24/12 = 1e bezorgdatum 28/12, 2e bezorgdatum 29/12
  • Aanleverdatum 30/12 = 1e bezorgdatum 31/12 (*er wordt tot 18:00 bezorgd), 2e bezorgdatum 02/01
  • Aanleverdatum 31/12 = 1e bezorgdatum 02/01, 2e bezorgdatum 04/01
  • Eerste Kerstdag is PostNL gesloten.
  • Tweede Kerstdag is PostNL gesloten.
  • Nieuwjaarsdag is PostNL gesloten.
Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren.

De waardering van Fix Plus Nederland is een 9.2/10 gebaseerd op 1970 reviews.

Ons tegel levelling systeem wordt gedistribueerd door PH Totaal BV